Avatar billede eksmojo Forsker
29. maj 2024 - 13:10 Der er 5 kommentarer

Messenger på Facebook sletter indlæg

Hvorfor slettes indlæg
I Messenger på Facebook

F.eks.
Jeg skriver / chatter med  X
I dag xx.xx.xxxx = dato
Frem og tilbage – Spørgsmål / Svar
Jeg lukker computeren
Og starter computeren
Og alle svar / spørgsmål slettet
I chatten
Har prøvet at finde svar på opgaven / problemet
I Facebook  - resultatet negativt
Avatar billede claes57 Ekspert
29. maj 2024 - 19:19 #1
du har flere enheder, der er på samme konto, og din pc er ikke med som 'chef', så når de andre siger 'kender ikke samtalen' så fjernes den.
Slå synkronisering fra.
Avatar billede eksmojo Forsker
29. maj 2024 - 20:13 #2
@claes57
Jeg har prøvet at finde
hvor jeg skal slå synkronisering fra.
Ja
der er også en iPad tilsluttet
hvis det har nogen betydning
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2024 - 09:38 #3
jeg bruger ikke messenger via facebook, men kun i egen app - har dog lige forsøgt via facebook.
I top højre af vindue fik jeg en pop-up
Chathistorik mangler
Indtast din pinkode for at se beskeder, der ikke er blevet indlæst på denne enhed.

den lukkede jeg, og så kom en linje med
Mangler chathistorik. Synkroniser nu
Synk nu er et link, men ikke alm https... kun en lang række bogstaver/tal, som facebook benytter til internt at sikre dine data mod svindel, og så at synkroniserer med dine andre enheder.

Det korte af det lange er, at data ikke er slettet, men de vises bare ikke hos dig pga pc ikke er med i de enheder, der har adgang til data fra chat.
Avatar billede eksmojo Forsker
30. maj 2024 - 11:46 #4
Betyder det at Messenger
også skal være på en mobiltelefon
og på computeren - en Windows 8
og en iPad
Avatar billede claes57 Ekspert
30. maj 2024 - 16:02 #5
Facebook er nok mest pjattet med at synkronisere mellem nutidige enheder, win8 kan været sat i 'ikke' da det er forældet.
Alle mine enheder er i nyeste opdaterede version, og det er mit gæt, at de derfor ikke er udelukket fra facebook/messenger synkronisering.