Avatar billede Lars Adelsteen Praktikant
23. januar 2024 - 18:07 Der er 4 kommentarer

Mus scroller til højre i Excel

Hej
Nogen der kan hjælpe. Min mus scroller hele tiden til højre når jeg åbner excel ark
Meget frustrerende
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2024 - 22:01 #1
Trådløs mus eller med kabel?
Hvis trådløs har du tjekket batterier
Avatar billede 220661 Ekspert
23. januar 2024 - 22:04 #2
hvis du har trådløs, træk dongle ud og put ind igen.
Genstart evt pc ved at gå i start og vælg sluk knap og her genstart pc.
Avatar billede nopsen Ekspert
24. januar 2024 - 06:56 #3
mon ikke Lars kan finde ud af hvodan han finder start knappen og genstarter sin pc..

der er en mulighed for at trykke ctrl + shift og scrolle for at gå sidelæns i excel, det ka måske være sat til standard under indstillinger
Avatar billede 220661 Ekspert
24. januar 2024 - 07:32 #4
#3
Det har jeg desværre set flere ikke finde ud af.
De tror at de bare skal lukke computeren normalt og starte den igen.
Men det ved du som jeg ikke er en frisk boot.
Med hensyn til indstillinger med ctrl og shift taste har jeg ikke kendskab til, men måske der ligger en indstilling der som driller.