Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2024 - 17:10 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Contour tastatur

Jeg har en Contour RollerMouse Red Plus, som jeg er meget tilfreds med.
Jeg har også købt et Contour Balance keyboard.
Jeg anvendte tidligere et Microsoft Ergonomic 4000 keyboard, men på grund af smerter i skulderen købte jeg den omtalte rollermouse , og et nyt keyboard. Der er imidlertid et problem, ifm. keyboardet, da jeg ikke kan få screenshotfunktionen  til at fungere. Jeg har ledt på nettet men, kan ikke finde nogen brugbar anvisning. Styresystemet er Win 10.
Jeg håber derfor at nogen her på eksperten, kan hjælpe mig lidt på vej.

På forhånd tak
Mvh.
ErikHg
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. januar 2024 - 17:45 #1
Når du har brug for funktionen så prøv at trykke på¨Windowstasten + Shift + S
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2024 - 19:05 #2
Jeg har fulgt dit råd, men uden held. Jeg ved ikke hvad der er galt. Windows tasten kan jeg ikke se hvor befinder sig.

Linket viser et foto af tastaturet.

https://ibb.co/tZwRqT4
Avatar billede nopsen Ekspert
01. januar 2024 - 19:17 #3
har du prøvet Fn + F9
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. januar 2024 - 19:40 #4
Wndowstasten er Til højre for Fn tasten
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. januar 2024 - 19:46 #5
Hvad sker hvis du trykker på den der hedder start?
Eller gå til APP `s og vælg klippeværktøj
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. januar 2024 - 19:50 #6
I øvrigt så hedder f9 tasten jo Print screen Og virker nok uden at trykke på Fn
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. januar 2024 - 19:55 #7
Det ser ud til at problemet er blevet løst:-) Takker jer begge for hjælpen.
Avatar billede nopsen Ekspert
01. januar 2024 - 20:27 #8
#6
ja men så dette i manualen:

Balance Keyboard leveres som standard med funktionstasterne (F1-F12)
slået FRA. Det betyder, at medietasterne slået TIL.
Tryk på Fn-tasten for at aktivere funktionstasterne.