Hej. Jeg har flere gange måttet kontakte YOUSEE for at få ALLE mine indgående beskeder synlige på Webmail. Jeg fik forskellige forklaringer og et par gange kom meddelelserne tilbage i indbakken. I dag har jeg forsøgt at få meddelelser fra de sidste par dage frem, men nej, kun meddelelser fra i dag. Chat med robotten Josefine førte ikke til noget, idet hun ville sende en sms til den telefon jeg ringede fra. Fint,hvis de kan sende sms til fastnettelefon. Det havde jeg jo svaret på at det var. Vi har godt nok bredbåndstelefoni, men der kan hun jo ikke sende noget til, fordi vi sletbikke har mobiltelefoner his Yousee. En tekniker kunne ikke guide mig til mine andre mails. Det viser sig at jeg skal bruge en pc for at kunne se dem. Ipad dur ikke! Pt. Betaler vin1.100 kr i kvartalet for bredbånd og fastnet . Hvor kan jeg få noget mere stabilt? Vi har mulighed for fiber.... ligger endda i samlekasse på vores fortov. Vi har ikke behov for mange Mb. Internet da vi ikke ser film, gamer eller andet. Tak for et godt råd i forvejen. Ingeborg
Der ligger jo mange forskellige spørgsmål gemt i dit ene, så det er næppe muligt at give et konkret svar.
Men først og fremmest, så se da at få en mailadresse hos en mailudbyder, i stedet for hos din internetudbyder. Det er mange mange år siden både Microsoft og Google kom med gratis mailløsninger - og med en iPad har du formentlig også en iCloud.com mailadresse...
WebMail er ikke en af kerneforretningerne for YouSee - de har det udelukkende som en service for deres kunder - og det bliver vedligeholdt derefter.
Jeg er meget tilfreds med yousee som internetudbyder. Min mailadresse der bruger jeg stort set ikke. Jeg er ikke imponeret over diverse webmail løsninger, hurunder jubbi, hotmail og Gmail. Thunderbird kan anbelfaes fås både til windows, apple og Linux. Den hebter mail ned (og lader dem blive på serveren - vælg ikke at de skal slettes der)..Bruger også Mozbakup. Åbner man Thunderbird tjekker den de forskellige mailudbydere man har lagt ind og der kan søges på tværs af disse. Forlader du yousee skal du regne med at miste dine mailadresser der . -
Har brugt deres web mail i 8 år uden væsentlige problemer som ikke var beskrevet på suden når jeg skulle logge på. Jeg ser langt flere spørgsmål med Outlook der ikke virker end problemer med den mail. Men det var et side spring.
Yousee - hvad har de styr på? at kræve penge ind, og der efter går det stærkt ned at bakke...
enig med #1 flyt mail til en anden, udbyder og hvem vil du helst sælge sjælen til?? google, yahoo, microsoft eller anden udlad apple da du så vil være låst til deres system skulle du skifte til android eller andet nyt
skift udbyder tjaa tro ikke det blever meget billigere end det i har nu
Ps. Jeg ringede til Yousee igen og i stedet for at erklære mig som tumpe (føltes sådan), kunne manden se fejlen og ville lade en tekniker se på det.. vi afprøvede at jeg sendte en testmail til mig selv. Den kunne ses på webmail i 1 minut før den forsvandt.
Okay, du vil beholde din mailadresse. Så er skift til anden internetudbyder eller mail-udbyder jo udelukket... - du kan kun beholde din @mail.dk adresse, så længe du er kunde hos YouSee, da det er dem der ejer domænet, og holder på det som en service for deres kunder (eller klemme, for at forhindre folk i at forlade dem ;-)
Men din mail forsvinder? - er du sikker på du ikke har opsat din iPad, eller en anden enhed med en mail-klient (program til at vise mails), og ved en fejl er kommet til at konfigurere den til at slette mail fra serveren? - det er meget almindeligt brugt, så man ikke "oversvømmer" mail-serveren med gamle mails.
Men det vil ikke virke hvis du vil bruge webmail direkte fra en anden PC - for så er mailen jo slettet af den anden enhed (iPad?), og ligger kun lokalt på denne...
Jeg har også en mail hos yousee - den har jeg sat til at videresende til min gmail så jeg slipper for at tjekke mail.dk. I gmail er der så sat en regel, der sorterer mail.dk ned i sin egen folder så jeg kan se på tæller om der er mail dertil. Det kører fint på pc og ipad / iphone, og jeg slipper for at tilgå yousee...
jeg har så lige prøvet login på yousee selv, og havner på https://ny-selvbetjening.yousee.dk/ som (hos mig) er en helt blank side uden svar. De har nok opdateret noget, det ikke helt havde styr på (igen igen)
Jeg har skam en mail adresse hos one.com, hvor jeg har et domæne. Problemet er bare: hvordan får jeg rettet min mail.dk adresse alle steder i det offentlige, som bruger den. Det er jo mange desuden, lige fra lægehus, bibliotek osv. det burde være nemmere! Mine visitkort osv er med yousee mail. Dk. Jeg har også en gmail.com, som de færreste kender. Ingeborg
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.