Avatar billede valby Ekspert
22. juni 2023 - 19:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Doro mobil Slette et nummer

Jeg har et nummer under "Kontakt" som jeg gerne vil have slettet, men jeg kan ikke se hvordan. Så snart jeg rør ved det, ringer det op.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2023 - 19:33 #1
Du skriver ikke hvilken model det drejer sig om..... jeg selv er ingen Einstein på området, men har surfet lidt på nettet. Der står imidlertid forskellige modelnumre, som jeg kunne tænke mig ikke har helt de samme funktioner.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2023 - 19:34 #2
Avatar billede valby Ekspert
22. juni 2023 - 19:47 #3
Tak for dit indlæg. Jeg fandt det under  menu "Kontakter" i nederste højre er der mulighed for at rette. Og Du har ret, jeg burde have skrevet model 8080 :-)
Avatar billede valby Ekspert
22. juni 2023 - 20:54 #4
Jeg har set på dit link, det viser faktisk løsningen. 👍
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2023 - 21:01 #5
Det glæder mig👍 Det var mere held end forstand fra min side, men godt problemet blev løst.