Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 14:33 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Sende program over nettet.

Hvis jeg vil sende et program over nettet, pakket som WinRar på 132 Mb,
hvordan gør jeg så det ?
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 14:43 #1
Ps. Der er en mulighed, som hedder Pak og send som E-mail.
Kan en mail tage så stort et program?
Avatar billede kurt54 Ekspert
11. juni 2023 - 14:50 #2
Du ligger det i skyen og sender en link -(dropbox el. lign.)
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 15:02 #3
Tak men jeg har ikke Dropbox. Har set lidt på Filemail, men har ikke prøvet det.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2023 - 15:52 #4
Filemail bør kunne bruges. Mener man har 7 dage til at hente filen. Har brugt det med billeder engang for en del år siden.
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 17:01 #5
Jeg får ikke brug for at sende lige i dag, men begge forslag ser rigtige ud.
Så tak til jer begge. 👍
Avatar billede kurtba Ekspert
11. juni 2023 - 22:22 #6
wetransfer.com - der kan du sende op til 2 gb på en gang. Du lægger op og vælger om du vil have et link at hente fra, eller at der sendes et link i en mail direkte til den, som skal modtage det.
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 22:41 #7
Tak  #6 👍
Avatar billede Little Helper Seniormester
11. juni 2023 - 23:44 #8
Hej Valby.

Jeg bruger Teamviewer. Her kan du sende direkte til den anden såfremt den også har programmet kørende. Hertil kommer at du kan installere det program du sender hvis du vil være behjælpelig med det.

Kik på det måske du kan bruge det. (For at sende filer skal du Klikke på remotecontrol og vælge File Transfer.)
Avatar billede valby Ekspert
11. juni 2023 - 23:57 #9
#8
Tak for forslaget, men jeg har ikke  Teamviewer, og jeg er vist også dækket ind med de andre forslag jeg har modtaget. 👍
Avatar billede supportsiden Professor
12. juni 2023 - 14:15 #10
Dele link i Onedrive eller Google Drev