Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2023 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Thunderbird

Der kommer ikke besked om ny post, og jeg kan ikke se, hvor man kan gøre noget ved det.
Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2023 - 16:09 #1
Ps. Jeg er inde i kontoindstillinger, men jeg mangler en popup meddelelse.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. maj 2023 - 16:09 #2
Er det kun ny post fra eksperten, eller er der tale om post generelt?
Jeg spørger, fordi jeg i en laaaaaang periode ikke modtog post fra eksperten, men fra alle andre afsendere var der ingen problemer. Jeg har YouSee som udbyder og de prøvede at tørre problemet af på eksperten/Computerworld. Men der var hos YouSee fejlen befandt sig.
Jeg oprettede en g-mail konto, og der gik alle mails fra eksperten igennem uden problemer.
Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2023 - 16:23 #3
Det gælder al post, og det er g-mail.
Jeg er i korrespondance med et firma, og det er irriterende at  skulle åbne for at se, om der er ny post fra dem.
Avatar billede valby Ekspert
26. maj 2023 - 16:52 #4
Tak for dit indlæg, har fundet det under indgående post. Den stod til 10 min, det burde jeg have set. Nu har jeg sat den til 20 min.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. maj 2023 - 17:00 #5
Velbekomme....... så må du fejre det med en pinsebryg 🍺
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester