Avatar billede riefart Seniormester
16. september 2021 - 14:17 Der er 1 løsning

Opdatering af alle poster

Jeg har en tabel i min MySql-database, hvor jeg bl.a. har gemt brugernes password, som ren tekst (ved godt at det var rimeligt usmart-OG det er også ændret for nye brugere).
Jeg har brug for at opdatere- og 'hash'e alle eksisterende usikre passwords på en gang.  Hvordan kan det lade sig gøre?

Jeg bruger følgende syntaks til insert:
$email=$_POST["email"];
$password=$_POST["password"];
$hash=password_hash($password, PASSWORD_DEFAULT);
if($stmt=$mysqli->prepare("insert into `brugere` (......`email`, `hash`, ......  VALUES(?,?,?,?,)"))  {
$stmt->bind_param('isssisis',.... $email, $hash, ....);
$stmt->execute();
$stmt->close();
Men er ganske usikker på hvordan jeg kan lave den ønskede update.
Avatar billede riefart Seniormester
16. september 2021 - 14:21 #1
Beklager. Fik smidt denne i forkert kategori. Den hører til i MySql.