Hej Jthyge
Word har et redskab til at administrerer kilder og citater.
Fanen Reference --> Gruppen <Citater og bibliografier>
Prøv at tjekke det ud:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/tilf%C3%B8je-eller-%C3%A6ndre-kilder-citater-og-bibliografier-159264ec-0a8a-4e9e-acf7-21faa9c371c2Citater og Bibliografier bruger Words felter. Dem kan i også vælge at styre manuelt.
indsætte link:
Fanen Indsæt --> Link --> Indsæt Link (Genvejstast: CTRL+I)
Indsæt Felt:
Fanen Indsæt --> Genvejselementer --> Felt --> Kategori = Kæder og henvisninger
(Find et der kan bruges til jeres formål og slå det op på listen her:
https://support.microsoft.com/da-dk/office/liste-over-feltkoder-i-word-1ad6d91a-55a7-4a8d-b535-cf7888659a51 Feltnavnene er på engelsk men ret direkte oversat)
Håber at det hjælper jer lidt videre.
med venlig hilsen
Birthe Lauridsen
Praktisk IT