Avatar billede Kean BS Novice
04. marts 2021 - 21:33 Der er 2 kommentarer

To eksterne skærme virker som én skærm

Hej derude

Jeg har netop fået min dock hjem til at kunne tilslutte to skærme til min bærbar.

Begge skærme kommer frem, men de fungerer begge to som den samme skærm. Jeg har i skærmindstillinger udvidet til alle skærme, og så virker bærbar skærmen som den ene skærm og de to eksterne som den anden skærm. Jeg kan også kun registrere de to eksterne som én skærm.

Er der nogen, der ved, hvordan jeg får bærbaren til at læse de to skærme som to forskellige skærme? Det er nemlig hele idéen, at jeg kun skal bruge de to eksterne skærme som mine skærme.

Håber nogen kan hjælpe mig :-)

Hav en god aften!

Mvh
Kean
Avatar billede KHN Guru
05. marts 2021 - 06:31 #1
Avatar billede Kean BS Novice
05. marts 2021 - 14:53 #2
Jep, har fulgt den vejledning, og det virkede ikke. Den finder min bærbar skærm som den ene skærm og de to eksterne skærme som én skærm. Men jeg skal reelt bruge sådan, at der så er tre separate skærme. Begge de to skærme er tilsluttet en dock, der så kører ind i min bærbar. Er måske bange for, at jeg har fået købt en dock, der godt kan tilslutte to skærme, men ikke separere dem eller noget, kan det måske være en mulighed? :-)