Avatar billede jegerham Nybegynder
29. august 2001 - 14:45 Der er 21 kommentarer

Mangler borland c++ 5.0 builder

Jeg ville høre om der var nogle der kunne give mig et preg om hvor jeg finder borland c++ 5.0 builder. Jeg mangler det helt vildt. på forhånd tak
Avatar billede wisen Nybegynder
29. august 2001 - 14:47 #1
Borland Builder er et komercielt produkt, det kan højst sandsynligt købes hos din lokale program-pusher (Edb-forretning) :)
Avatar billede wisen Nybegynder
29. august 2001 - 14:48 #2
...er 300 point ikke lidt meget at bruge på et spg. som dette her; specielt når det er alt hvad du har...
Avatar billede wisen Nybegynder
29. august 2001 - 14:49 #3
... du er godt klar over, at det kun er tilladt at oprette een bruger ikk\'
Avatar billede keysersoze Guru
29. august 2001 - 14:50 #4
Avatar billede a_dyhrberg Nybegynder
30. august 2001 - 15:53 #5
Kan \"Borland C++ Compiler 55\" bruges
Avatar billede words Nybegynder
31. august 2001 - 09:45 #6
Du kan hente Borland builder på www.edonkey2000.com. Det er en side der fungerer som Napster. Download deres installationsprogram, og søg efter Borland. Der er flere versioner i omløb, men den eneste der fungerer er den der hedder Borland_C++Builder_v5.02_Professional.zip.
Avatar billede wisen Nybegynder
31. august 2001 - 09:51 #7
words >> Det er da vist ikke helt lovligt !?!
Avatar billede words Nybegynder
31. august 2001 - 10:03 #8
Det er vel næppe ulovligt at downloade filen. At installere den på sin egen PC er så nok en anden sag.
Avatar billede wisen Nybegynder
31. august 2001 - 10:06 #9
Ja se det kan man jo diskutere....
Avatar billede wisen Nybegynder
31. august 2001 - 10:07 #10
....desuden er det ikke tilladt at \"distribuere\" ulovligt software vha. Eksperten.dk....
Avatar billede words Nybegynder
31. august 2001 - 10:20 #11
Jeg distribuerer skam ikke noget, og vil da også anbefale jegerham at købe sin Borland. Benytter naturligvis selv kun edonkey2000 til at hente shareware-programmer.
Avatar billede wisen Nybegynder
31. august 2001 - 10:22 #12
Ja selvfølgeligt :)
Avatar billede jegerham Nybegynder
05. september 2001 - 23:38 #13
Jeg er fattig studerende. Det koster penge hos edonkey, jeg ville gerne gi´ nogle point, men ikke 300. Og ellers mange tak til words for hjælpen
Avatar billede morten2 Nybegynder
06. september 2001 - 10:44 #14
Edonkey er som words siger et program ala napster hvor brugerene deler deres filer. Filerne er ganske gratis at hente og ganske ulovlige at installere :-)

Avatar billede puddelundercover Nybegynder
06. september 2001 - 14:30 #15
Ellers er der da en ganske fin trial-version på borlands downloadside?? den kan du jo lege med... Og btw, så kan du få studierabat når du køber programmet det rigtige sted!
Avatar billede skov_p Praktikant
27. november 2001 - 18:08 #16
Trial versionen er fin og er man heldig kan den sikkert \"UnTrailes\"
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
27. november 2001 - 21:57 #17
Hmmmm... det er jo heller ikke lovligt... så kan man jo lige så godt hente den på eDonkey
Avatar billede skov_p Praktikant
28. november 2001 - 08:51 #18
Han skrev jo at han var en fattig studerende og skal man bruge programmet til fx en skoleopgave der strækker sig over mere end de 60 dage Trial versionen virker, gider man ikke at betale. Jeg ved ikke hvad eDonkey er men det lader til at det koster penge.
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
28. november 2001 - 11:59 #19
Hmmm, så skal man vist være en uheldig/dum bruger... jeg har da aldrig betalt en klink for det?? (for the record - jeg bruger kun eDonkey til at share mine egne freeware programmer... *blink*)
Avatar billede skov_p Praktikant
28. november 2001 - 12:11 #20
Jeg refererer bare til en tidligere kommentar fra jegerham: \"Jeg er fattig studerende. Det koster penge hos edonkey, jeg ville gerne gi´ nogle point, men ikke 300. Og ellers mange tak til words for hjælpen\"
Avatar billede puddelundercover Nybegynder
28. november 2001 - 12:14 #21
I know...

Jegerham >> eDonkey koster ikke penge, med mindre at du vil have fjernet banneret... ellers er limewire.com et godt alternativ... men som sagt, hent en trial - eller deres freeware compiler!