Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
03. januar 2021 - 05:17 Der er 6 kommentarer

kan I oversætte

https://www.howtogeek.com/690727/how-to-send-text-messages-from-your-chromebook/

Chrome OS offers a handful of ways to keep your Chromebook and Android phone in sync. One of its features allows you to access your SMS inbox and respond to texts from your Chromebook. Here’s how to set it up.

Before you can enable the text message functionality, you will have to pair your Android smartphone with your Chromebook. For this, you need to be running Android 5.1 or higher on your handset, and at least Chrome OS 71 on your computer. Also, make sure both devices are signed in to the same Google account.

On your Chromebook, click the “Status” tab in the bottom-right corner and select the “Gear” icon to open the “Settings” menu.

Hvad er "Status" tab og "Gear" ?

mvh.
Avatar billede perwolf Forsker
03. januar 2021 - 10:14 #1
Status tab: Status fanebladet
Gear: Tandhjulssymbol
Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
03. januar 2021 - 10:35 #2
Tak for det. Hvad er status faneblad ?
Tandhjulssymbol gir mening. :)
Avatar billede perwolf Forsker
03. januar 2021 - 11:17 #3
Er der et faneblad, der hedder Status?
Et faneblad kan være ligesom i en browser, med flere sider åbent, hvor hver side har sit eget faneblad foroven. Eller som i Excel, hvor hvert regneark har sit eget faneblad forneden. Fanebladene har et navn, og du skal se efter Status
Avatar billede falster Ekspert
03. januar 2021 - 12:10 #4
Uden at kende Chromebook vil jeg antage, at det drejer sig om maskinens grænseflade/"skrivebord" og ikke browseren.

"Tab" er måske misvisende. "Status bar" er kan være bedre. Se her:

https://www.youtube.com/watch?v=FPbP20U4jJg

Held og lykke med parringen.
Avatar billede Boon Ja Hwang Novice
01. februar 2021 - 07:24 #5
Mange tak. Jeg kunne ikke få det gjort dog, men det var rart med svar. mvh.
Avatar billede ahmed royce Novice
19. juli 2022 - 17:17 #6
Tak for det. Hvad er status faneblad ?
https://testmyspeed.onl/