Avatar billede Linda Novice
17. december 2020 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

spotify kan ikke downloades: din enhed er ikke kompatible med denne version

Hej,
Min datter har en Motorola one zoom. Og hun har flere af det store apps som hun ikke kan downloade. En af dem er Spotify. Så melder den: din enhed er ikke kompatible med denne version. Hvordan kan jeg omgå det så det alligevel kan lade sig gøre?
Linda
Avatar billede michael_stim Ekspert
17. december 2020 - 12:47 #1
Lyder märkeligt, hvilken android version körer den på?
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
17. december 2020 - 13:51 #2
Enig med #1.
Motorola one zoom er som fabriksny udstyret med Android 9 (pie),  og den har 4gb systemram og 128gb RAM lager.

Der burde ikke være problemer med at installere apps fra Google Play.

Kan det tænkes at hun har hentet Apps'ene andre steder fra end Google Play, og så har valgt installationsfiler, der ikke er kompatible med Android OS?
Avatar billede Linda Novice
17. december 2020 - 14:16 #3
Enig. Jeg har en stor del af dagen prøvet at finde problemet og jeg har lige fundet ud af det! Det viste sig hun var logget på i Google Play fra et meget langt langt borte land og ikke Danmark. Efter ændring til Danmark virker alt som det skal 👍😁