Avatar billede ptj_11 Forsker
15. marts 2020 - 02:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Iphone 5S

Jeg har et besynderligt problem.
Jeg deler netværk fra min Iphone 5S.
Det kan ikke ses fra Win10 pc.
Det kan ses fra andre appleprodukter.
Når jeg opretter forbindelse fra min Ipad til netværket, så kan win 10 pc se, og oprette forbindelse.
Afbryder jeg forbindelsen mellem Ipad og netværk, så forsvinder netværket fra Win 10 pc, når jeg lukker forbindelsen, og vil genskabe den.
Med andre ord, netværket er kun synligt, hvis et andet produkt har forbindelse.
Alle tre enheder er fuldt opdaterede i styresystemer til nyeste versioner.
SSID rene bogstaver, ingen danske særtegn, eller andre særtegn.
Nogen med nogle gode forslag
Avatar billede posten Ekspert
15. marts 2020 - 05:16 #1
er din mobil sat op til at være synlig på netværk ???
Avatar billede INK Ekspert
15. marts 2020 - 14:39 #2
Et skud: Har du slået energibesparende funktion til? Kunne tænkes, at hotspot lukker ned med mindre det er en Apple-enhed på samme AppleID.
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. februar 2021 - 05:03 #3
Posten, Ja telefonens netdeling er synlig for alle Apple produkter, men først for PC, når et andet appleprodukt  forbinder..
LNK, Nej, der er selvfølgelig skærmlåsning, men ellers er telefonen vågen hele tiden.
Undskyld det sene svar, jeg har ikke været så meget herinde et stykke tid.
Problemet består stadigt, men jeg lever med det, så jeg lukker spørgsmålet igen.