17. februar 2020 - 19:38 Der er 4 kommentarer

Lagringsplads på iPhone

Min iPhone meddeler, at der ikke kan lagres mere, til trods for at jeg i Indstillinger\Lagringsplads kan se, at kun knap halvdelen af hukommelsen er brugt (13,5 af 32 GB)
Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ift det?
På forhånd tak!!👍
Avatar billede Poo'tato Praktikant
17. februar 2020 - 20:22 #1
Er du sikker på at du ser rigtigt, lidt et dumt spørgsmål, men til et meget dumt problem.
Min bedste skud er at genstarte telefonen.
Avatar billede INK Ekspert
17. februar 2020 - 22:08 #2
Kunne det tænkes, at det er din iCloud, der ikke har mere plads?
18. februar 2020 - 07:13 #3
#1 - er prøvet mange gange
#2 - nej, det er telefons lager, hvor apps mv. ligger gemt
Avatar billede INK Ekspert
18. februar 2020 - 08:57 #4
Så bør du lave en sikkerhedskopi i iCloud. Dernæst nulstille telefonen og så genetablere ud fra sikkerhedskopien.

Alternativt skal du opsætte telefonen som ny. Derved mister du dog de ting, der ikke er gemt i iCloud på normal vis.