Avatar billede mimer000 Nybegynder
28. august 2001 - 17:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

P4 eller AMD TB

Hej er her nogle kloge hoveder der ved hva jeg skal vælge???
Jeg skal ud og købe nyt bundkort + cpu.
Det jeg primært bruger maskinen til er spil (TUNGE SPIL, MANGE spil, spil konstant!!!) ;O)
Jeg har lige set at priserne på p4\'eren er faldet, men er den sej nok i forhold til t-bird?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. august 2001 - 17:08 #1
nej og t-birden falder ligesåmeget..... -der bliver snart udgivet 2 ghz versioner som ikke kommer til at koste ret meget mere end de nuværende modeller...
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 17:12 #2
Efter den nye TB er kommet frem, bliver den anbefalet til spil, fremfor Intel.

Alle dem der spiller CS bruger også TB, da det jo er det bedste :)
Avatar billede dar Nybegynder
28. august 2001 - 17:18 #3
mimer000>> Klart tb og kun tb! Intet andet! Den styrer!
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 17:19 #4
Husk en køler på den ..
Avatar billede dar Nybegynder
28. august 2001 - 17:21 #5
F.x. en noise control silverado...
Avatar billede bbs Nybegynder
28. august 2001 - 17:50 #6
Takker for points :)