Avatar billede rune_b Nybegynder
28. august 2001 - 16:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærmkort og Win2000

Kære eksperter
Jeg sidder med et problem på en PC, jeg arbejder med. Jeg har netop installeret Windows 2000 på maskinen men kan ikke få Windows til at håndtere mit skærmkort ordentligt. Den giver en fejlkode 10 og siger den ikke kan starte det.

Kortet det drejer sig om er ELSA Victory Erazor LT2 med 8mb. Jeg har været på producentens hjemmeside, men ingen driver er tilgængelig til win2k.
Endvidere kan jeg tilføje at Windows genkender kortet som et NVidia et eller andet - uden at det dog virkede med den driver heller.

Hva skal jeg gøre?
- Selvom det er en lorte-maskine, så er 16 farver og Vga opløsning altså ikke rigtig sexet...

På forhånd tak
Rune
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. august 2001 - 17:07 #1
prøv at kigge her  www.ntcompatible.com - der er som regel en løsning
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. august 2001 - 17:09 #2
har lige kigget - under hardware og elsa står der noget om 2000 driver - se selv
Avatar billede hundevennen Nybegynder
28. august 2001 - 17:10 #3
en gang til  her kan du hente noget
http://www.elsa.de/FILES/GRAPHICS/ERAZORX/W2000/EZX_W2K.ZIP
Avatar billede rune_b Nybegynder
28. august 2001 - 22:17 #4
Tak for tippet - jeg vil prøve driveren så snart jeg kommer til maskinen igen engang i morgen.

Thanx so far, jeg håber det løser mit problem!
Rune