Avatar billede macclaudio Nybegynder
28. august 2001 - 13:53 Der er 10 kommentarer

pause i directors afspillede mpeg film

ja.. så er spørgsmålet.. hvordan pauser man midt i en streamet film - afviklet i director 8,5 - jeg har selv nogle muligheder - men det er altid rart at høre andre muligheder
Avatar billede macclaudio Nybegynder
31. august 2001 - 14:40 #1
der er åbenbart  INGEN i danmark der kan svare på dette spørgsmål - så må jeg jo selv......suk!!
Avatar billede lingoman Nybegynder
31. august 2001 - 19:58 #2
Hej claudio,

Du kan pause din MPEG Video ved at bruge DirectMedia Xtra vers. 1.5 kommandoen

SetRate(sprite x, rate)  --hvor rate sættes til 0 for pause og til 100 for at spille

Hvis du bruger Xtra version 2.01 kan du også bruge sprite property

sprite(dinMPEGsprite).movieRate = 0 på samme måde som for AVI eller QT Video

mvh geo
Avatar billede macclaudio Nybegynder
03. september 2001 - 09:54 #3
hm, lyder interessant prøver lige..
Avatar billede lingoman Nybegynder
04. september 2001 - 18:09 #4
Har du fået afprøvet dem ?
Avatar billede macclaudio Nybegynder
05. september 2001 - 09:07 #5
ikke endnu - jeg har lidt travlt i produktion i øjeblikket - men tester snart - evnt. idag
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. september 2001 - 19:06 #6
Har du haft tid til at teste i den sidste uge ?
Avatar billede macclaudio Nybegynder
14. september 2001 - 01:37 #7
jeg hart ikke haft tid - men jeg ser på det i denne uge - jeg er midt i produktion stadig
- men jeg skal prøve din metode snareligst..
p.s direct media xtra koster jo penge (1800 kr.)- modsat mac\'s version som laver mpeg om til QT format - for dårligt - heldigvis sider jeg på en mac - bare ærligt for pc brugere..
Avatar billede lingoman Nybegynder
02. oktober 2001 - 15:09 #8
Nu har det stået åbent i over en måned..Lukker du lige spørgsmålet?
Avatar billede lingoman Nybegynder
12. november 2001 - 14:03 #9
Luk nu spørgsmålet!
Avatar billede macclaudio Nybegynder
04. december 2001 - 14:27 #10
lukker spørgsmålet