Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 23:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Irriterende opdatering

Næsten hver gang jeg kommer ind på en ny internetside, eller skifter til en underside, går der et par sekunder, så opdatere browseren. Uanset hvilken jeg bruger. Det er møg irriterende. Hvad handler det om? Hvordan stopper jeg det?
Avatar billede Peter Forsker
15. november 2019 - 10:40 #1
ikke forsået helt, hvor hurtig er din internetforbindelse ?
Prøv at rense computeren med ccleaner
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 13:37 #2
Siden opdatere af sig selv.

Har renset med CCleaner. Det hjælper ikke. Nogle sekunder efter jeg er kommet ind på en side, opdatere den (i de fleste tilfælde) siden. Altså det der sker som når man klikker på den runde pil øverst i venstre hjørne.
Avatar billede Peter Forsker
15. november 2019 - 13:44 #3
Må desværre melde pas .... undskyld :-)
håber der er nogle der er dygtigere end mig
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2019 - 13:47 #4
Det er den værst dårlige start med Windows 10.

Har også fået et problem ved log på "Der er fejl i brugernavnet eller adgangskoden. Prøv igen". Når jeg klikker ok og kommer til log ind siden, står mit navn to gange nederst. Er tilsyneladende "to konti". Men i Indstillinger, Konti, er der kun en.

Det er alt sammen et mareridt.

Igen: Opgiver og går tilbage til min windows 7. Orker bare ikke det her l*rt!
Avatar billede Peter Forsker
15. november 2019 - 14:22 #5
https://support.microsoft.com/da-dk/help/4057281/windows-7-support-will-end-on-january-14-2020

Synes det lyder som en formatering og geninstallering, jeg har aldrig oplevet de problemer du har
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2019 - 14:04 #6
Min browser opdatere stadig ofte af sig selv nogle sekunder efter jeg er kommet ind på en side. Men nu er det installation nummer to, så sådan skal det vel være. Er bare møg irriterende. Svært at vænne sig til.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2019 - 18:17 #7
Har også fået et problem ved log på "Der er fejl i brugernavnet eller adgangskoden. Prøv igen". Når jeg klikker ok og kommer til log ind siden, står mit navn to gange nederst. Er tilsyneladende "to konti". Men i Indstillinger, Konti, er der kun en.

Det fundet ud af det er det der sker, når man følger denne vejledning
https://helpdesken.dk/fjerne-adgangskode-i-windows/
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2019 - 18:18 #8
Sætter man fluebene tilbage, forsvinder problemet igen.

Så det er ikke opskriften på at fjerne log ind. I hvert fald ikke hos mig.
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2019 - 18:56 #9
Det sidste var bare til info.

Selv om jeg efter alle problemerne installerede 10 om, opdatere siderne stadig ofte, kort efter jeg er kommet ind på dem.

Også på Eksperten. Efter få sekunder opdatere den af sig selv. Sker det også for jer?