Avatar billede jcr18 Professor
08. august 2019 - 12:43 Der er 8 kommentarer

revo uninstaller

Helt ærligt føler jeg mig røvrendt af dette firma. Har købt programmet èn gang, og nu skal der punges ud for opdateringer (4.0 version) oveni, hvilket de ikke skrev noget som helst om ved det oprindelig køb.
Jeg søger derfor et andet program som gerne må være gratis og som måske er næsten lige så effektiv. Jeg kender Ccleaner. Måske andre bud?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. august 2019 - 13:07 #1
De fleste her bruge Revo Uninstaller Free - er det til erhverv, siden du har købt den?
Avatar billede jcr18 Professor
08. august 2019 - 13:21 #2
Det var det før i tiden. Nu er det kun til privat brug.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. august 2019 - 13:42 #3
Unlocker er et godt bud - og gratis :-)

https://softfamous.com/unlocker/
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2019 - 14:16 #4
Ja hent et gratis afinstallerings program som Unlocker eller evt. Iobit Uninstaller free og fjern så Revo Uninstaller pro.
Når dette er gjort kunne du måske installere den frie Revo og fortsætte hvis du vil blive i deres program.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 18:33 #5
Jeg forstår din harme. Har også købt Revo pro, og oplevet det samme.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2019 - 18:36 #6
#5 Kan jeg godt huske :-(
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2019 - 19:07 #7
#3  Unlocker er da vist noget andet end Revo, som afinstallerer programmer og ser efter rester. Unlocker låser en folder op, som man ellers ikke kan slette. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
09. august 2019 - 07:59 #8
#7 Vil give dig ret.
Kan sammenlignes med Eraser jeg har brugt før i tiden.