Avatar billede Nummee Mester
06. juni 2019 - 22:04 Der er 3 kommentarer

Admin Permission

Lige et hurtigt spørgsmål

Jeg har fulde rettigheder på min TS kanal, men hvis jeg nu sletter mig selv fra admin gruppen kan jeg jo ikke tilføje mig selv til admin gruppen igen.

Men jeg har før sat client permission på mig selv men kan ikke huske hvad jeg skal tilføje ment på den måde at hvis jeg fjerner mig selv fra admin gruppen kan jeg tilføje mig igen til admin gruppen hvis jeg har sat client permission på mig selv ?

Håber der lige er en af jeg der kan skrive de 4 permission der skal sættes i client permission for at man kan tilføje sig selv til admin gruppen igen ?
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2019 - 10:17 #1
Jeg ved ikke rigtig, hvilket program der er tale om, og det lyder generelt lidt forvirrende, men som udgangspunkt ville jeg mene, at hvis du sletter dig fra admin-delen, kan ikke bare tilføje dig igen som admin...det ville være en ret stor sikkerhedsrisiko (så kan alle jo bare være admin hvis de vil) - det er nok en admin som kan tilføje en admin
Avatar billede Nummee Mester
12. juni 2019 - 00:28 #2
Sorry TS forkortelse af Teamspeak min fejl :-)

Jeg har selv løst problemet med

i_group_modify_power value 75 grant 75
i_group_needed_modify_power value 75 grant 75
i_group_member_add_power value 75 grant 75
i_group_needed_member_add_power value 75 grant 75
Avatar billede Nummee Mester
13. marts 2020 - 21:49 #3
Den var da helt gal den jeg skrev der, det skal stå sådan her :-)

i_channel_join_power value 75 grant 75
i_channel_needed_join_power value 75 grant 75
i_client_move_power value 75 grant 75
i_client_needed_move_power value 75 grant 75

Så mister man aldrig admin rettighederne hvis man en dag skulle komme til at fjerne sig fra admin gruppen.