Avatar billede jaro01htx Nybegynder
27. august 2001 - 21:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

linker forkert

jeg har denne her kode men linket der hedder fejllogin.asp linker til nyt vindue! hvad skal jeg skrive for at det bliver i samme vindue?

Her er koden:

<%
SET rs = Server.CreateObject(\"ADODB.Connection\")
rs.Open \"Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)}; DBQ=\" & Server.MapPath(\"DB.mdb\")

If Request(\"mode\") = \"Check\" then

Sql = \"Select Count(*) as Found from users where (username = \'\" & Request(\"username\") & \"\') and (password =\'\" & Request(\"password\") & \"\')\"
Set Login = Rs.Execute(Sql)
if Login(\"Found\") = 0 then
Session(\"login\") = 0
error = \"DU HAR SKREVET FORKERT\"
else
Session(\"Login\") = 1
Session(\"password-session\") = Request(\"username\")
Response.Redirect \"fejllogin.asp\"
end if
else
end if
%>
Avatar billede tmceu Praktikant
27. august 2001 - 21:40 #1
Jeg antager at du anvender frames, siden dette sker ?

Hvis dette er tilfældet, kan du i den html kode der kalder ovenstående, tilføje flg. til din A tag: TARGET=\"_self\"
Avatar billede webbe Nybegynder
28. august 2001 - 08:44 #2
Du kan (så vidt jeg ved) ikke anvende target i en response.redirect, men du kan mellem dine head-tags lave følgende:

<html>
<head>
<title></title>
<base target=\"_self\">
</head>
<body>
<%
\'her står din ASP-kode
%>
</body>
</html>

Dette skulle løse dit problem!

tmceu:

Du har ret hvis det var et klikbart link! ;o)
Avatar billede tmceu Praktikant
28. august 2001 - 08:59 #3
webbe >> det var det jeg troede det var, og at problemet ikke skyldes Response.Redirect, men derimod det link (det kalder han det jo) han kom ind i ovenstående kode med ???
Avatar billede webbe Nybegynder
28. august 2001 - 09:01 #4
Hehe - oki....kan godt se at det kunne misforståes! ;0)