Avatar billede Steen Seniormester
13. maj 2019 - 09:48 Der er 1 løsning

Hjælp til at få vist de rigtige kolonner

Søge hjælp - vis andre kolonner i tabel
På et tidspunkt er jeg blevet hjulpet til at få en Mysql database og en * .php side, der viser indholdet af databasen.

Det er de forkerte kolonner fra databasen, der vises, og jeg leder efter hjælp til at ændre koden fra kolonner a og b, så kolonner c og d vises i stedet.

Opgaven er:
at i stedet for tabellen viser kolonnerne "curtemph" og "curtempl"
  kolonnerne
"ext1temph" ~ "ext1templ"
og
"ext2temph" ~ "ext2templ"

skal vises i tabellen ..

Kan du hjælpe kan jeg sende de 3 *.php filer som der skal ændres i.
http://www.steenmikkelsen.dk/vejr/extrasensor_reports.php
(ved ikke hvordan jeg vedhæfter filer i dette forum)
Avatar billede loukas Mester
02. juni 2019 - 22:35 #1
Du kan copy/paste koden fra php-filerne
Så vi kan se hvordan det ser ud :-)