Avatar billede KristianR Novice
06. februar 2019 - 10:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man låse reguleringsceller til et bestemt kriterium

Hej,

Er det muligt at logge en bestemt reguleringscelle til et bestemt kriterie?

Jeg arbejder med en ugentlig budgetmodel, som henter et salgsforecast fra en historik "Udkast" - hertil vil jeg lave en reguleringscelle. Kan man låse denne til den bestemte dato? Således at hvis jeg skifter til et nyt uge filter vil reguleringsrække være tom, og således hvis jeg skifter tilbage igen vil reguleringen stadig være koblet på på den specifikke dato?

Jeg skal altså have logget reguleringsrækker til en bestemt dato.

Giver det mening?

Mvh
Kristian
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
06. februar 2019 - 11:28 #1
Giver det mening?

Nej det synes jeg ikke.
Har du mulighed for at dele filen enten via personlig besked eller Dropbox?
Avatar billede KristianR Novice
06. februar 2019 - 15:20 #2
UGE 6
Mandag 05.02                              Tirsdag 06.02
Regulering / Forecast                    Regulering / Forecast
  200                                                250

Det jeg mener det er at de reguleringer jeg indtaster i reguleringscellerne under hver dag, skal logges til den enkelte dato.

Det vil sige at hvis jeg skifter uge filteret til UGE 7 så skal reguleringen ikke medtages.

UGE 7
Mandag 11.02                                Tirsdag 12.02
Regulering / Forecast                    Regulering / Forecast
  0                                                      0

Og hvis jeg så skifter uge filteret tilbage til uge 6, så skal de fremgå igen.

Så kan man "låse" reguleringerne til den enkelte dato? Så disse kun fremgår når det er den specifikke dato.