Avatar billede boro23 Forsker
30. januar 2019 - 11:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Formel, hvor der indgår et hyperlink eller VBA?

Hej eksperter, jeg har fil med en del ark, hvor antal ark (tilfældigt navngivet) i filen svinger fra uge til uge. Jeg lavet et oversigtsark i filen, hvor jeg med en makro, får vist samtlige navngivende ark der findes i filen med hyperlink, som indsættes i celle A2 og nedefter.
Mit spørgsmål er så, kan man lave en formel der henter data via hyperlinket, data der skal hentes, findes i celle J1, H29, H30 og MAKS(C84:I84) i alle ark. Eller er det en VBA løsning?
Håber min formulering giver mening.
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
30. januar 2019 - 11:59 #1
Hej
Prøv at ligge en dummy (ufølsomme data) fil her
https://1drv.ms/f/s!AmlqgsyjsAq5hZQ_xo_WSBglUF2eZA

Jan
Avatar billede boro23 Forsker
30. januar 2019 - 12:39 #2
Hej Jan, så skulle der ligge en fil til dig;-)
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
30. januar 2019 - 12:49 #3
Avatar billede boro23 Forsker
30. januar 2019 - 13:01 #4
1000 tak for hjælpen, lige hvad skulle bruge :-)
Avatar billede Jan Hansen Ekspert
30. januar 2019 - 13:15 #5
Velbekomme