Avatar billede Alfred Juniormester
22. december 2018 - 00:07 Der er 8 kommentarer

Bedste gaming stationær til 4000-5000kr

Hey vil høre om man kan få en stationær gamer pc der kan spille red dead 2 cs go fortnite og slime rancher for omkring de 4000-5000 kr har kigget på en med gtx 1050 2gb og i3 7100 men ved ikke om det er godt
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. december 2018 - 10:58 #2
Red Dead 2 kommer først til PC i 2019.
Avatar billede Slater Ekspert
22. december 2018 - 12:45 #3
jakobdo: Hvor ved du det fra? Der er så vidt jeg ved ikke blevet udmeldt noget som helst om hvor vidt det overhovedet udkommer til pc.
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. december 2018 - 13:05 #4
Det er kun et gæt, baseret på denne side: https://www.pcgamer.com/red-dead-redemption-2-pc-release-date/
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2018 - 02:24 #5
det er noget lort at spille på en pc...
på xbox styrer man bare med en tommelfinger og et par knaptryk..

på en pc bliver de nødt til at lave over 10 taster eller mere, for at styre det..
det dur overhovedet ikke :)
Avatar billede Slater Ekspert
23. december 2018 - 08:40 #6
Haha. For helvede, Sidwave. Du siger meget vås, men det der er da alligevel noget af det værste vrøvl du har sagt.
Det har jo absolut ingen relation til virkeligheden. Hvor får du de ting fra?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. december 2018 - 08:58 #7
Sidwave har åbenbart ikke nok motorik til at styre et spil via keyboard og mus. :)
Jeg vil altid foretrække pc over konsol, måske fordi min motorik ikke kan håndtere en controller. ;)
Avatar billede Slater Ekspert
23. december 2018 - 10:31 #8
#7: Men der er intet der forhindrer at bruge en Xbox controller på pc. Jeg har da selv to, plus en Steam controller, rat og pedaler, og naturligvis mus og keyboard, så jeg frit kan vælge hvad der passer bedst til et spil. Noget konsoller ikke kan.

For ikke at tale om at Xbox controllers har 16 knapper, og langt de fleste spil bruger dem alle, så det virker lidt mærkeligt at klage over at PC bruger 10. For heller ikke at nævne at de fleste spil er direkte ports og bruger samme antal knapper på både controller og mus/keyboard.

Men der er virkelig bogstaveligt talt intet du kan på en konsol, som du ikke også kan på en pc - naturligvis med undtagelse af at spille visse spil, som RDR2. De eneste gode argumenter for en konsol er de eksklusive spil, og at det er lidt nemmere at sætte op til sofaspilning. Ikke engang pris er et godt argument, for selvom konsollerne er billigere i indkøb en en gamer-pc, så koster spillene meget mere til konsol, så skal man have bare nogle stykker af de nye, så er en pc billigere.