Avatar billede plok Forsker
15. oktober 2018 - 20:49 Der er 4 kommentarer

PC-Viewer til NEXUS CCTV IP-Camera

Hej allesammen.

Min onkel har en gård hvor han benytter IP-Camera til overvågning af hans dyr, men da computeren var nødsaget til at blive formateret skal de tilsluttes computeren igen.

Hvordan kommer jeg ind på dem så han kan se dem på hans computer? Når jeg benytter selve ip adressen så siger den at jeg skal installere noget der hedder "Chrome NPAPI" men jeg kan se at chrome ikke understøtter dette længere!

Findes der en form for viewer til NEXUS CCTV?

Specifikationer:

• Ip camera
- NEXUSCCTV
- Model no. NE-105-AE
- Resolution: 700TVL
- ip adresse: 192.168.1.223

• HDD optager BOX
- H.264 DVR
- Model: 2808AS-S
- System: NTFS/PAL
- FW/V 3.4.5.U

*Køre Windows 10 64-bit. Jeg har self. admin og adgangskode adgangen på et stykke papir som fulgte med, men det fungere ikke. Har prøvet CCTV Viewer Pro, men uden held.

Håber I kan hjælpe mig :) God aften
Avatar billede Slettet bruger
16. oktober 2018 - 01:47 #1
Avatar billede plok Forsker
16. oktober 2018 - 02:48 #2
Mange tak.

Skal jeg benytte den med eller uden "Wizard"  ( nr 2) og skal jeg benytte HTTP (nr 1)

Se billede med rød markering: https://imgur.com/a/wQfrL6a
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2018 - 09:02 #3
1 http er til at vise en film, og ikke direkte kamera.
Wizzard er en hjælpevej til opsætning hvis du ikke får det til at virke her
Avatar billede plok Forsker
16. oktober 2018 - 09:12 #4
Hvordan får jeg den til at vise "Live kamera" ? :)