Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
26. august 2001 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

forskellig popup´s ved unonload

at lave en popup ved onunload er ikke det store problem...men hvordan laver man sådan at man f.eks. har 10 urls at vælge imellem, og scriptet tager en random hver gang?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2001 - 17:27 #1
Mon ikke den her virker :-)

<html>
<head>
<script>

function pop(){
a = new Array(\'url1.html\',\'url2.html\',\'url3.html\',\'url4.html\',\'url5.html\',\'url6.html\',\'url7.html\',\'url8.html\',\'url9.html\',\'url10.html\');
b= a[Math.floor((Math.random() * 10))]
window.open(b,\'Navn\');
}

</script>
<head>
<body onunload=\"pop()\">
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. august 2001 - 17:29 #2
anyway er 200 point vist lidt for meget for det script stik mig bare 15-30 stykker og jeg er tilfreds :-)

/Nikolaj
Avatar billede z-y-g-a Nybegynder
26. august 2001 - 17:59 #3
takker!
fuck det jeg har nok af dem... er aldrig herinde :)