Avatar billede hjortby Nybegynder
26. august 2001 - 11:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Salg af domæner, hvor ??

Jeg har nogle domæner liggende, som jeg nu ved at jeg ikke får brug for. Hvor omsætter man dem ??
Avatar billede Slettet bruger
26. august 2001 - 11:30 #1
du kan jo prøve og skrive dem her

kan være der er nogle som er interesseret :o)
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. august 2001 - 11:34 #2
Avatar billede bransholm Nybegynder
26. august 2001 - 15:52 #3
Hvilke domæner er det du vil sælge?
Avatar billede Trine Nybegynder
26. august 2001 - 17:24 #4
Der er rigtig mange der sælger domæner på www.QXL.dk

http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cgi/DA/QXL/CT/2616/

Hvis du ikke er bruger på QXL, så skal du klikke på \"Ny bruger\" oppe i toppen, og så melde dig ind, for at kunne sælge varer eller byde på noget.

Trine / Misskat
Avatar billede knast Nybegynder
27. august 2001 - 16:25 #5
jeg har ikke kigget nærmere på siden, men prøv www.domain4sale.dk
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. august 2001 - 09:19 #6
Mojn  Mojn

Jeg har også selv nogle doma. som skal væk! Jeg bruger selv www.domain4sale.dk og www.domain-4-sale.net og www.domainsales.com

Http://www.tuning.dk
Avatar billede jmc Nybegynder
07. september 2001 - 01:43 #7
Avatar billede Trine Nybegynder
07. september 2001 - 07:38 #8
Bliver det her spørgsmål mon snart afsluttet? Få accepteret det svar du føler er mest brugbart, så spørgsmålet kan blive lukket. Det er irriterende, når folk ikke kan få snøvlet sig sammen til det.
Avatar billede hjortby Nybegynder
07. september 2001 - 17:44 #9
Jeg er ked af den lange accept tid - og at have irriteret nogen. Men kan beklageligvis ikke tjeke hver dag/uge - rejser meget. Undskyld anyway.