Avatar billede Jannickhess Professor
02. marts 2018 - 09:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har ven der ikke kan få lov til at nulstille Apple-id

Jeg har forsøgt at hjælpe en ven med at nulstille hans Apple id kode
Via icloud.com

Men der er vidst problemer med hans e-mail adresse

Kan man evt selv oprette en anden mailadresse - Apple-id
Så han igen kan ligge ind på hans iphone
Og så naturligvis overfører data til den nye Apple id

Vi har svaret på sikkerheds spørgsmål
Fået sendt en kode via SMS

Og desuden forsøgt at modtage en mail via icloud men her får det igen galt

Tror selv det så må være et problem med hans e-mail adresse
Prøver så herefter ar rette mail adressen på icloud via hans mobil

Har i nogen løsning til denne udfordring
Avatar billede INK Ekspert
02. marts 2018 - 10:00 #1
Hvad mener du med problemer med mailadresse? Er det en gyldig e-mail adresse og kan han modtage mails på en pc/tablet eller telefon?
Godkender Apple denne mailadresse som valid AppleID?
Disse forhold skal være i orden for at kunne nulstille.

Hvis din vens telefon er tilknyttet dette AppleID (nemt at kontrollere hvis man kan logge på iPhone eller iCloud 😀), så tror jeg ikke det er muligt at nulstille telefonen uden at kontakte Apple. Under alle omstændigheder taber man alle data.
Avatar billede Jannickhess Professor
09. marts 2018 - 13:11 #2
Der er nu blevet løst
Han var logget ind på Apple-id selvom at iphone skrev at den manglede en kode
Så var nede i en humac butik hvor han først loggede af og derefter rettede han sin mail adresse og loggede på igen derefter var problemet løst
Avatar billede patrisialobo Novice
31. maj 2018 - 04:09 #3
hello,
i only know the simple method

Go to your Apple ID account page and click "Forgot Apple ID or password." If asked to confirm your phone number, use steps for two-factor authentication instead.
Enter your Apple ID. ...
Select the option to reset your password, then choose Continue.
Choose how to reset your password:
regards
Download 9Apps App Download Tutuapp Apk Download Aptoide App
Avatar billede Jannickhess Professor
31. maj 2018 - 14:04 #4
Tak for forelagene det er nu løst

Lukker derfor spørgsmål
Avatar billede kurtba Ekspert
01. juni 2018 - 00:29 #5
Man kan ikke se, at du har lukket spørgsmålet. Du skal markere et eller flere af svarene som værende løsningen på dit spørgsmål. Først herefter er spørgsmålet lukket, og vi kan alle se en grøn markering ved tråden uden at gå ind i den.