Pc / reperation
HejKøbte pc sidst i november. Her forrige fredag gik den i blå skærm. Jeg prøvede
hele weekenden at logge på windows 10 . Talte så med producenten mandag
og der blev oprettet en sag . Pc blev tirsdag sendt til Tyskland og so far so good
Men hvad er rimelig tid ? Jeg må ikke kontakte værkstedet i Tyskland for at få at vide hvad der er galt ? Jeg kontaktede producenten for at få værkstedets email ,
men den måtte de ikke give videre - fik jeg at vide . De vil heller ikke selv kontakte værkstedet for at få oplysninger om hvad der er galt med pc og
hvor lang tid det tager . De siger til mig 2-3 uger , hvilket jeg selvfølgelig er nødt
til at acceptere. Men er det fair behandling fra producentens side ? jeg er ikke
så godt kendt med købeloven , idet min sidste pc kører perfekt - på windows 7
Den nye der kører windows 10 er gået ned to gange i løbet af små 2 måneder , hvilket selvfølgelig er ret irriterende i sig selv
( Godt at min 7 år gamle Toshiba er loyal overfor mig , og kører uden problemer ☺☺☺ )