Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 10:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Request.QueryString

Jeg bruger meget Request.QueryString... men hvor mange programliner kan en asp fil være på før det gå ud over hastigheden..??
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 11:06 #1
det er ikke så meget linjerne....men hvad der står i dem....
f.eks. hvis der stod en lykke der skrev 100 gange:
Response.Write \"hej\"

er hastigheden nogenlunde den samme som hvis der bare stod: Response.Write \"hej\" 100 gange
Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 11:10 #2
Jeg er oppe på 2300 liner nu...er det for meget...?
Avatar billede dna Nybegynder
25. august 2001 - 11:11 #3
tjaa.. du skal måske tænke på om det er nødvendigt at have det HELE i samme fil ???
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 11:20 #4
ja....det er sq lidt mange linjer...du skal hellere gemme designet i 2 filer en header.asp og en footer.asp og includere dem i hver fil...så kan du bruge det istedet på Querystrings...
Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 11:23 #5
Alt for mange includere, gør mig idoit. Men jeg forstår dig godt.

Der er vel ikke andre løsninger, der kan gør livet letter. :-)
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 11:37 #6
alt for mange....du lave bare 1 include i toppen og 1 i bunden....og skriver koden der imellem...
Avatar billede klcobra Nybegynder
25. august 2001 - 12:06 #7
Nå men slutter jeg dettet form af...tak for snakken i to og forsat god dag

Hilsen Jan Hansen www.netmarked.nu