Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. august 2017 - 09:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En FB Gruppe "For ALT" søges

Hej derude - God Mandag ...

Kender I til en FB Gruppe - Hvor man kan skrive og diskuterer om "ALT" ?

Jeg mener - ikke en special gruppe for en by, 2. verdenskrig, et bestemt politisk parti, kongehus-gruppe, rejsegruppe ... Nej .

Men en eller anden FB Gruppe, hvor det er tilladt, at skrive om "Alt Mellem Himmel og jord".

... Hvis I forstår, hvad jeg mener ?

* Venlig Hilsen Jørn *
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
21. august 2017 - 17:05 #1
No One ? - Som vi siger på "Dansk" ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. august 2017 - 09:25 #2
Nåh ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. august 2017 - 14:59 #3
Javel ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
22. august 2017 - 19:27 #4
Bob Bob ...
23. august 2017 - 11:38 #5
Jeg har lige prøvet søgefunktionen på Facebook i forhold til din forespørgsel. Desværre uden held.
Du er nok nødt til at være mere specifik. Dog kan du sammen med dit søgeord tilføje "uden regler", så du i det mindste kan finde grupper der lever en smule op til det du søger.

Mvh https://henrikandersen.dk/