Avatar billede line Praktikant
19. august 2017 - 20:22 Der er 3 kommentarer

KAN DU HJÆLPE MIG MED AT RETTE 200 ORD ENGELSK STIL??

Er der en venlig sjæl som kan rette min stil hurtigst muligt skal aflevere på onsdag ?
På forhånd mange tak for hjælp
Avatar billede Slater Ekspert
19. august 2017 - 22:10 #1
Sure. Men du får flere input, hvis du skriver den direkte her.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. august 2017 - 09:10 #2
du kan gøre det selv i word eller med libreoffice. Bare sæt sprog til engelsk, og sæt den fulde grammatik og stavekontrol i gang.
https://da.libreoffice.org/
i Word er det gennemse/stave og grammatikkontrol
21. august 2017 - 17:16 #3
HEJ,

Al respekt for din engelsk-opgave.

Men er det vores opgave at løse  dine opgaver:

NEJ- men du kan få hjælp til den ....

Gå ind på google translate og læg den ind der.

Men vær opmærksom på. at den er en 1-1 oversættelse. Og så bør du gå den igennem med det kritiske øje....

Du få din opgave delvist løst og du lærer selv noget ved det ....Kan du ønkse mere ?
Held og lykke.