09. august 2017 - 12:44 Der er 8 kommentarer

Huawei P8 Lite

Nogen der, trin for trin, kan hjælpe mig med at få den rooted og installeret en anden rom ??
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2017 - 13:07 #1
Må man spörge hvorfor? Der er masser af tutorials på nettet, bare at google androidversion og root.
09. august 2017 - 13:26 #3
Jeg ved IKKE EN SKID om det, og jeg har prøvet flere af de guides som du også henviser til, men for mit vedkommende har det bare ikke virket....
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2017 - 13:30 #4
OK, så kommer spörgsmålet igen. Hvorfor vil du roote den?
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2017 - 13:31 #5
Du risikerer bare at göre telefonen ubrugelig.
09. august 2017 - 13:53 #6
Det er jo altid en risiko, men jeg kan bare ikke vænne mig til den, jeg har tidligere været vant til Samsung, og alternativet er at jeg pludselig kaster den hårdt ned i gulvet....
09. august 2017 - 13:54 #7
Jeg siger ikke at den skal blive ligesom en Samsung, den skal bare IKKE være en Huawei.....
Avatar billede michael_stim Ekspert
09. august 2017 - 14:38 #8
Kan du ikke bruge nogle af de guides på nettet, så har jeg desvärre ikke noget nyt at komme med. Held og lykke med rootningen og håber der er andre der kan hjälpe.