Avatar billede Lone Cornelius Praktikant
16. marts 2017 - 18:42 Der er 9 kommentarer

Acer tablet vil ikke starte

Hejsa
Jeg vil høre om der nogen der kan hjælpe mig min datters tablet vil pludselig ikke starte op efter at have været til opladning.  Den blinker lige med logoet og så stopper den igen og så blinker den igen og stopper.. osv nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at tænde".????
Mvh Lone
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 19:16 #1
prøv og set den i opladning og start den
Avatar billede Lone Cornelius Praktikant
16. marts 2017 - 19:23 #2
Det har vi prøvet og i opladeren står den også og blinker med Acer logoet fremme og sort skærm
Avatar billede INK Ekspert
16. marts 2017 - 19:43 #3
I har selvfølgelig prøvet at slukke fuldstændigt for den, og så starte op fra bunden?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 19:53 #4
prøv og set i pcen og se om du kan se diskdrivet
Avatar billede store-morten Ekspert
16. marts 2017 - 20:07 #5
Er i sikker på at laderen virker?
Avatar billede Lone Cornelius Praktikant
16. marts 2017 - 20:10 #6
Vi kan ikke få den slukket eller tændt for den blinker bare og intet virker blinker bare...

Det er en tablet ikke en pc
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2017 - 22:02 #7
Avatar billede INK Ekspert
16. marts 2017 - 22:32 #8
Kan du oplyse model og typenummer etc. Så vi kan slå den op?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2017 - 12:49 #9
Det kan skyldes, at der står strøm på en af komponenterne, det er ofte set.
I så fald er løsningen, at tage batteriet ud og derefter holde på tænd knappen i  nogle sekunder. Det er ikke så svært, Man skal  bare være forsigtig. Der findes videoer på YouTube, som viser hvordan det gøres. Man skriver f.eks. Acer tablet (type) replace battery.. Det ser sådan ud, læg mærke til stikket foroven til højre. Det er bare det som skal tages ud med forsigtighed:http://billedeupload.dk/?v=dyw8M.jpg