Avatar billede imma Forsker
01. februar 2017 - 17:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skrive i en pdf fil

Hejsa, jeg har fået tilsendt en 1.sidet pdf fil som jeg ikke kan udfylde den gør bare skærmen blå når jeg vil trykke på den. nogen der ved hvad jeg gør galt
Avatar billede ekspertt Praktikant
01. februar 2017 - 17:55 #1
'PDF-Viewer' er et program du kan bruge.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. februar 2017 - 18:08 #3
Et PDF dokument kan sagtens være udformet som et skema, der kan fyldes ud... - men ikke gemmes.

Men jeg er ikke sikker på det er alle "viewers" der kan åben funktionen. Så skal du evt. installere Adobe Reader.

Er det ikke en formular, men et generelt dokument du vil redigere, så se Pokos svar ovenfor.
Avatar billede eurositi Ekspert
01. februar 2017 - 18:11 #4
Hvis PDF dokumentet ikke har et avanceret layout, kan du åbne det i Word (og hvis ikke du har MS Office pakken, kan du bruge det gratis LibreOffice, som teknisk set kan det samme).
Du risikerer nemt, at tekst, grafik eller billeder forskydes, når der konverteres fra PDF til et redigeringsformat, men det er et forsøg værd.
Avatar billede imma Forsker
01. februar 2017 - 18:29 #5
jeg har filen liggende hvis nogen vil prøve at kigge på det ?? jeg har adobe reader
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. februar 2017 - 18:33 #6
Kome on !