Avatar billede Jens Praktikant
26. januar 2017 - 18:48 Der er 3 kommentarer

Office One diaskanner

Jeg har en Office One diaskanner der skal bruge operativ system Windows XP, Windows Vista eller Windows 7.
Min PC kører med Windows 10 - findes der et program, der kan gøre det muligt at bruge skanneren på min pc?
Avatar billede Slettet bruger
26. januar 2017 - 20:18 #1
Avatar billede milter Ekspert
26. januar 2017 - 20:46 #2
Hvordan ved du, at den ikke kan bruges med Windows 10?

Hvad har du prøvet?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. januar 2017 - 23:13 #3
Jeg ville også prøve scanneren direkte på Windows 10. Mange scannere kører med et "standardsprog" som Windows 10 udemærket forstår, selv om producenten ikke har lavet drivere til enheden.

@Rasmus64745: Windows XP mode fungerer ikke på Win8 og op efter. Så det er kun Virtualbox du kan bruge (eller Microsoft Hyper-V)