Avatar billede Geezer Novice
06. januar 2017 - 11:57 Der er 4 kommentarer

Eksport fra Google kontakter til Outlook 2016

Hej,

1) når jeg forsøger at eksportere, så oprettes en CSV fil med engelske overskrifter.
På M$ hjemmeside ses et eksempel med danske overskrifter genereret af Google

2) Det sædvanlige komma/semikolon problem: uanset hvordan jeg gør, så importeres intet

mvh
Geezeren
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2017 - 13:30 #1
for at få danske overskrifter skal google tro at du er dansker, så derfor dur det kun med en dansk windows.

forstår ikke kolon problem, enten dur outlook, eller også dur outlook ikke.
min oplevelse er at outlook ikke dur :)

prøv at dumpe et stykke af den CSV fil på pastebin.com - jeg gætter på den er ok, men lad os se!
Avatar billede Geezer Novice
06. januar 2017 - 14:03 #2
Jeg tror at min Windows er dansk :-)
Jeg prøver at uploade til bin ....
Avatar billede Geezer Novice
06. januar 2017 - 18:54 #3
Inden jeg går videre, hvordan kan jeg så tjekke om min Windows er født dansk eller engelsk?
Avatar billede Geezer Novice
07. januar 2017 - 10:37 #4
Jeg har tjekket med en ny installation af Vista :-)
Der genereres stadig engelske overskrifter ...

Hvem ved hvordan dette kan ændres?