Avatar billede jeppe_ras Nybegynder
19. januar 2000 - 21:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

microsoft developer tools

hvad indeholder pakken ?
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2000 - 10:27 #1
Jeg går ud fra at det er visual studios pakken vi snakker om, det er ihvertfald den man får henvist hvis man spørger efter developer tools.

Visual studio er ude i en 6.0 og her er nogle af de nye ting den indeholder:
Nej ved du hvad det letteste er for dig at gå ind på microsoft.com her kan du søge under developer tools eller finde punktet i menuen og så kan du finde lige det du leder efter af informationer.
Avatar billede jeppe_ras Nybegynder
22. januar 2000 - 15:54 #2
i zitechs katalog står der microsoft developer tools men da jeg ringer til dem fik jeg bare svaret, at han også godt kunne tænke sig at vide hvad den indholdt. Er det bare Zitech der har skrevet forkert ?