Avatar billede mlaier1959 Novice
30. november 2016 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook Hotmail Connecter

Jeg forsøger at få min Outlook 2007 til at hente/sende mail fra min outlook.dk-konto, men kan ikke få det til at virke.
Denne side https://support.microsoft.com/da-dk/kb/2735989 beskriver, hvad man skal gøre, men de nævner kun .com adresser - ikke .dk
Er der nogen der ved, om det er her, min udfordring er: at det kun kan lade sig gøre til .com-adresser?
Jeg har opdateret Outlook 2007 til nyeste version, og kører W10 på pc-en.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. november 2016 - 12:42 #1
Du får den nok ikke til at virke mere. Da min@live.dk heller ikke løngere kører med Office Outlook Fik jeg at vide at man ikke længere kan oprette Outlook Conector.
Og at den helt ophører Her i slutningen af 2016 og at det også gjaldt live.dk

https://support.office.com/da-dk/article/Windows-Live-Mail-2012-kan-ikke-oprette-forbindelse-til-Outlook-com-45453b92-373b-4bbb-88ca-f8ec74f8e8fd
Avatar billede mlaier1959 Novice
30. november 2016 - 14:57 #2
Tak for svaret - selvom det ikke er det, jeg bryder mig om at høre :-(