Avatar billede diablo2 Nybegynder
22. august 2001 - 16:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Script! Udført. Men fejl på siden.

Dette er en menu jeg har lavet lige som www.Tjad.dk

tjek html koden her.

        <html>
<head>
    <title>CoolMenus 3.0 from DHTMLCentral.com</title>
<script language=\"JavaScript1.2\" src=\"../coolmenus3.js\" type=\"text/javascript\">
/*******************************************************************************
Copyright (c) 2001 Thomas Brattli (www.bratta.com - dhtmlcentral.com)

eXperience DHTML coolMenus - Get it at dhtmlcentral.com
Version 3.02
This script can be used freely as long as all copyright messages are
intact.
*******************************************************************************/
</script>
</head>
<body>
<script language=\"JavaScript1.2\" type=\"text/javascript\">
/*****************************************************************************
Default browsercheck
******************************************************************************/
function lib_bwcheck(){ //Browsercheck (needed)
    this.ver=navigator.appVersion
    this.agent=navigator.userAgent
    this.dom=document.getElementById?1:0
    this.ie5=(this.ver.indexOf(\"MSIE 5\")>-1 && this.dom)?1:0;
    this.ie6=(this.ver.indexOf(\"MSIE 6\")>-1 && this.dom)?1:0;
    this.ie4=(document.all && !this.dom)?1:0;
    this.ie=this.ie4||this.ie5||this.ie6
    this.mac=this.agent.indexOf(\"Mac\")>-1
    this.opera5=this.agent.indexOf(\"Opera 5\")>-1
    this.ns6=(this.dom && parseInt(this.ver) >= 5) ?1:0;
    this.ns4=(document.layers && !this.dom)?1:0;
    this.bw=(this.ie6 || this.ie5 || this.ie4 || this.ns4 || this.ns6 || this.opera5 || this.dom)
    return this
}
var bw=new lib_bwcheck()
mDebugging=1 //Set to 0 for NO Debugging, set to 1 for alert debugging and set to 2 for status.

//COOLMENU CODE GENERATED BY THE COOLMENU GENERATOR FROM DHTMLCENTRAL.COM
oCMenu=new makeCoolMenu(\'oCMenu\') //Making a new menu

//General variables
oCMenu.useframes=0
oCMenu.frame=\'frmMain\'
oCMenu.offlineUrl=\'file:///C|/Inetpub/wwwroot/coolmenu/\'
oCMenu.onlineUrl=\'http://www.dhtmlcentral.com/coolmenus/examples/withoutframes/\'
oCMenu.useclick=0
oCMenu.useNS4links=1
oCMenu.NS4padding=2
oCMenu.checkselect=0
oCMenu.pagecheck=1
oCMenu.checkscroll=1
oCMenu.resizecheck=1
oCMenu.wait=1000
//Background bar variables
oCMenu.usebar=1
oCMenu.barcolor=\'#006699\'
oCMenu.barwidth=\'menu\'
oCMenu.barheight=\'menu\'
oCMenu.barx=\'menu\'
oCMenu.bary=\'menu\'
oCMenu.barinheritborder=1
//Placement variables
oCMenu.rows=1
oCMenu.fromleft=20
oCMenu.fromtop=0
oCMenu.pxbetween=30
oCMenu.menuplacement=\'bottomcenter\'
//Level 0 variables
oCMenu.level[0]=new Array()
oCMenu.level[0].width=105
oCMenu.level[0].height=30
oCMenu.level[0].bgcoloroff=\'#006699\'
oCMenu.level[0].bgcoloron=\'#006699\'
oCMenu.level[0].textcolor=\'white\'
oCMenu.level[0].hovercolor=\'black\'
oCMenu.level[0].style=\'padding:1px;font-family:tahoma,arial,helvetica;font-size:12px;font-weight:bold\'
oCMenu.level[0].border=1
oCMenu.level[0].bordercolor=\'black\'
oCMenu.level[0].offsetX=0
oCMenu.level[0].offsetY=0
oCMenu.level[0].NS4font=\'tahoma,arial,helvetica\'
oCMenu.level[0].NS4fontSize=2
oCMenu.level[0].align=\'top\'
oCMenu.level[0].clip=0
oCMenu.level[0].clippx=0
oCMenu.level[0].cliptim=0
oCMenu.level[0].filter=0
//Level 1 variables
oCMenu.level[1]=new Array()
oCMenu.level[1].width=oCMenu.level[0].width
oCMenu.level[1].height=22
oCMenu.level[1].bgcoloroff=\'#006699\'
oCMenu.level[1].bgcoloron=\'#006699\'
oCMenu.level[1].hovercolor=\'black\'
oCMenu.level[1].style=\'padding:2px;font-family:tahoma,arial,helvetica;font-size:11px;font-weight:bold\'
oCMenu.level[1].border=1
oCMenu.level[1].bordercolor=\'black\'
oCMenu.level[1].offsetX=-(oCMenu.level[0].width-2)/2+20
oCMenu.level[1].offsetY=0
oCMenu.level[1].align=\'bottom\'
//Level 2 variables
//Level 3 variables

//Menu items
oCMenu.makeMenu(\'element0\',\'\',\'Chat\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element1\',\'\',\'Drinks\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element2\',\'\',\'Debat\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element3\',\'\',\'Sms\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element4\',\'element0\',\'Login\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element5\',\'element0\',\'Opret bruger\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element6\',\'element1\',\'A-Z\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element7\',\'element1\',\'Find drink\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element8\',\'element1\',\'Tilføj drink\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element9\',\'element2\',\'Se debat\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element10\',\'element2\',\'Tilføj egen debat\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element11\',\'element3\',\'Send sms\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')
oCMenu.makeMenu(\'element12\',\'element3\',\'Mobil sider\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\',\'\')

oCMenu.makeStyle(); oCMenu.construct() //Starts the menus

</script>
</body>
</html>

Men den kan ikke udføres uden fejl hvad er det der er galt i dettet scipt

I frontpage siger den den er galt med linje 45
Avatar billede diablo2 Nybegynder
22. august 2001 - 17:09 #1
JEg har selv fundet ud af det!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. august 2001 - 18:35 #2
Og HVORNÅR (????) lærer folk at oprette spørgsmål i den rigtige kategori ????
Der er en HELT fin, dertil oprettet, kategori sjovt nok navngivet \"JavaScript\" under den endnu mere sjovt nok oprettede hovedkategori \"Programmering\".

Og ved du hvad ? Det er SJOVT NOK der er alle javascript spørgsmål hører til ...