Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
29. juli 2016 - 14:48 Der er 3 kommentarer

Nyt grafikkort, underlig høj irriterende lyd i mikrofonen?

Hej. Jeg har fået et Gtx 1060 for nyligt. Men når jeg sidder og snakker med mine venner når jeg åbner spil, begynder min mikrofon at larme meget. For det meste kun når spillet loader og man kommer ud i spillet igen, kommer der en underlig meget høj vibrerende lyd som lige varer kort. Er der en måde jeg kan fixe det her på?

-Emil
Avatar billede 220661 Ekspert
29. juli 2016 - 18:01 #1
Kører du med den rette driver på kortet?
http://www.geforce.com/drivers
Avatar billede emilowitzs26 Juniormester
02. august 2016 - 20:29 #2
Har allerede en driver på kortet, må jeg godt slette den og installere en ny?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. august 2016 - 06:03 #3
Ja du må godt fjerne driveren fra computeren og geninstallere en ny.