Avatar billede olhund Praktikant
11. juni 2016 - 02:05 Der er 5 kommentarer

Win7 vel ikke reg min skærm

Hej håber nogel kan hjælp
Jeg har måtte formatter min pc tilbage til win7 64 bit og nu har jeg få det problem at den vel ikke reg min skærm der i mod klade den for en standa pnp skærm, og jeg kan hele ikke sætte den op til og 1920x1080 som den har gjordt før nu vel den kun vær med til og 1360x768.Jeg har hente driver ved nevidia som jeg bliv hente vis til.For jeg få kun få det hele til og passe 1920x1080 og nu har jeg rode med i 3 dag og ved snart ikke hvad skal gør mer for at få det til og køre

lnik til mit grafikkort
http://www.inno3d.com/products_detail.php?refid=19

min skærm
http://www.sony.dk/support/da/product/KDL-32BX300
Avatar billede claes57 Ekspert
11. juni 2016 - 09:24 #1
driveren til 64bit win7 er http://www.nvidia.com/Download/driverResults.aspx/103909/en-us?CMP=AFC-H6Q158479003
ifølge supportsiden på dit grafikkort.
Avatar billede olhund Praktikant
11. juni 2016 - 21:30 #2
hej claes57
jeg har den driver install som du henvis til men skærm bliv ikke reg
og jeg har også kig rund i nevidia kontolpanel og der bliv skærm reg
Avatar billede claes57 Ekspert
12. juni 2016 - 10:13 #3
tjek, at du i nvidia kontrolpanel har skærmen som primær (førstevalg).
Avatar billede olhund Praktikant
12. juni 2016 - 21:44 #4
Hej
ja har kigge i nvidia kontrolpanel og der stå min skærm reg som den enes skærm
jeg fik så oplyst i dag min skærm kun kan køre op til 1360x768,men i det spil jeg køre  kan jeg fint kom op på 1920x1080 for han der hjalp jeg mig første gang med instaill af mit grafik sag det kun have den gjort før men han ville ikke hjælp så længe hans ex kærste bo hos fru og mig
Avatar billede claes57 Ekspert
13. juni 2016 - 11:10 #5
Så er det nok inde i spillet, at du skal vælge grafikopløsning - ikke i windows.