Avatar billede the-king Nybegynder
19. januar 2000 - 11:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

logo til genet

Jeg har lavet en hjemmeside og kunne egentligt godt tænke mig et logo. Men nu er det sådan at jeg er lidt dårlig til det med farver, så hvis der er en derude der er lidt smart til logoer, så....

www.infogrindsted.dk
Avatar billede the-king Nybegynder
19. januar 2000 - 11:37 #1
Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2000 - 13:10 #2
Skriv en mail til mig, med specifikationer om logoets udformning osv. så skal jeg hurtigst muligt lave et logo til dig. osj@dbs.dk
Avatar billede mortenjp Nybegynder
19. januar 2000 - 22:11 #3
Her er mit første udkast. Jeg synes det ville være en god ide at ændre den blå baggrund, blande noget mere grå i, som forgrundsfarven er, og så holde logoet mere simpelt uden så mange dikkedarer.

http://inet.uni2.dk/~trans28/test/genet.jpg
Avatar billede the-king Nybegynder
20. januar 2000 - 12:28 #4
jeg er ikke så vildt med det igen, men er der ikke nogen som har nogle andre fårslag

til spacemaninc: jeg har ikke rigtig nogle specifikationer om logoets udformning
Avatar billede mortenjp Nybegynder
20. januar 2000 - 14:20 #5
Hvordan havde du forestillet dig logoet skulle se ud/afspejle/signalere?
Avatar billede the-king Nybegynder
27. januar 2000 - 08:28 #6
som sagt,så har jeg ikke rigtig nogle idere, til hvordan loget skal se ud, da jeg ikke har så stor en fantasi.  så kan i ikke bare prøve at lave nogle forslag
Avatar billede snedled Nybegynder
14. februar 2000 - 15:15 #7
Jeg har prøvet at lave et logo, men det passer måske ikke til resten af side!
Kik på det!?

http://www.snedled.dk/dl/gelogo.jpg
Avatar billede michaelprehn Nybegynder
15. februar 2000 - 17:10 #8
Avatar billede the-king Nybegynder
02. marts 2000 - 10:36 #9
jeg kan ikke lig jeres forslag.
så kan jeg bedre lig mortenjps forslag
Avatar billede the-king Nybegynder
02. marts 2000 - 10:38 #10
ups jeg ramte vist forkert jeg ville afvise dig snedled. kan jeg ikke få pointen igen
Avatar billede snedled Nybegynder
02. marts 2000 - 10:49 #11
Det var da pænt af dig at give mig lidt point....
(hvordan vil du ha' jeg skal gøre det??)
Avatar billede the-king Nybegynder
10. marts 2000 - 13:23 #12
du kunne lave et ny sprøregsmål til 30 point, så er jeg tilfres