Avatar billede Morten Professor
16. april 2016 - 15:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mysqli insert

Hej Eksperter

Jeg har et problem med min insert kan ikke finde fejlen.
Den vil bare ikke ligge noget ind i databasen.
Har ellers prøvet at gå ud fra en anden insert jeg har lavet som virker som den skal.

<?php
        /* Brugervareoversigt */
if ($stmt = $con->prepare('INSERT INTO `brugervareoversigt` (`brugerid`, `prisid`, `navn`, `efternavn`, `adresse`, `postnr`, `bynavn`, `kontaktnr`, `email`, `dato`, `tid`, `datetime`, `varenr`) VALUES (?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?, ?)')) {

    /* Bind parametre */
    $stmt->bind_param('issssssssssss', $brugerid, $prisid, $navn, $efternavn, $adresse, $postnr, $bynavn, $kontaktnr, $email, $dato, $tid, $datetime, $varenr);

    /* Sæt værdier på parametrene */
    $prisid = $_POST['prisid'];
    $navn = $_POST['navn'];
    $efternavn = $_POST['efternavn'];
    $adresse = $_POST['adresse'];
    $postnr = $_POST['postnr'];
    $bynavn = $_POST['by'];
    $kontaktnr = $_POST['kontaktnr'];
    $email = $_POST['email'];
    $dato = $_POST['dato'];
    $tid = $_POST['tid'];
    $datetime = $_POST['dato'].$_POST['tid'];
    $varenr = $_POST['varenr'];

    /* Eksekver forespørgslen */
    $stmt->execute();

    /* Luk statement */
    $stmt->close();

} else {
    /* Der er opstået en fejl */
    echo 'Der opstod en fejl i erklæringen: ' . $con->error;
}
?>
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
16. april 2016 - 15:52 #1
hvilke fejl får du ??
Avatar billede Morten Professor
16. april 2016 - 16:09 #2
Hov der var ikke noget i vejen :D det hjalp åbenbart at skrive her inde ;o)
Du må gerne smide et svar for at du svarede og gerne ville hjælpe mig igen.
Du er altid klar til at hjælpe sådan har jeg i hvert fald fornemmelsen af og du altid hjulpet mig så godt.
Avatar billede Morten Professor
16. april 2016 - 16:10 #3
Men har lagt et spørgsmål her inde om noget session der ikke virker når man bruger Microsoft Egde browseren. Ved ikke om det er noget du har mod på.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
16. april 2016 - 16:20 #4
#2
>Du må gerne smide et svar
min kommentar var ikke point værd, behold selv pointne

#3
>session der ikke virker når man bruger Microsoft Egde browseren.
jeg har ikke selv edge, så her springer jeg over, men har set spm
http://www.eksperten.dk/spm/1010252
Avatar billede Morten Professor
16. april 2016 - 16:47 #5
Det er bare helt fino ;o)
DU må have en rigtig god dag.

Jeg lukker tråd.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
16. april 2016 - 16:47 #6
Du *