Avatar billede labomba Nybegynder
19. januar 2000 - 01:23 Der er 1 løsning

SetDIBits

Når man bruger API kaldet:
SetBitmapBits(Bitmap.Handle, PictureSize  , PointToBufArr)
Gælder følgende:
Bitmap.Handle er handlen på ens destinations bitmap, PictureSize er størrelsen i bytes man vil have overført, og PointToBufArr er en pointer der peger på et array der indeholder pixeldata i det format der skal vises direkte på skærmen.

Pixeldataene i et array overføres til bitmapen "Bitmap", eller helt præcis det antal bytes der er opgivet i Picturesize.
I dokumentationen til dette API kald står der imidlertid, at det er et 16 bit kald der kun er bevaret for kompatabilitetens skyld. Derfor vil jeg istedet gerne bruge SetDIBits, men syntaxen giver ingen mening for mig.
Avatar billede labomba Nybegynder
29. februar 2000 - 19:34 #1
Okay, jeg har selv fundet svaret!