Avatar billede Yil Nybegynder
22. januar 2016 - 09:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lenovo Rethink - Jeres holdning/mening

Hej Alle

Jeg har lige et spørgsmål. Hvad er jeres umiddelbart mening om Lenovos Rethink produkter? Produkterne består af overskudsprodukter kan f.eks. være overproduktion, aflyste ordrer eller produkter med åbnet/beskadiget emballage. Man kan få gode produkter til mindre beløb. Jeg er i tvivl om man skal et sådan et produkt? F.eks. er der en super god gamerbærbar til en god pris, se linket:

http://dalgaard-it.dk/y50-70-359/y50-70-i7-4710hq-16-gb-gtx860-rethink-p6339

Ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. januar 2016 - 11:06 #1
Kronzi Man får som vanligt ingen svar og du afslutter aldrig dine Tråde !!!!! :-( Og så er det i øvrigt ikke lovligt på Eksperten at have samme spørgsmål inden for så kort tid.
Du må lukke dine tidligere Tråde ellers bliver du meldt til Administrator!
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Kronzi
Avatar billede Yil Nybegynder
22. januar 2016 - 11:14 #2
Hej igen

Jeg kunne ikke se mit oplæg og havde en mistanke om at min bruger ikke virkede længere. Men kan nu bekræfte at den er synlig. Jeg lukker det andet spørgsmål ned og afslutter de tidligere oplæg. Jeg kendte ikke til retningslinierne - beklager mange gange.
Avatar billede Yil Nybegynder
22. januar 2016 - 11:26 #3
Hej igen
Hvor kan du se den tidligere oplæg? Jeg kan altså ikke finde det? Og hvordan afslutter man sine tidligere tråder?
Avatar billede Yil Nybegynder
22. januar 2016 - 17:07 #4
Jeg lukker hermed tråden.