Avatar billede 2pretty4u Mester
07. januar 2016 - 22:07 Der er 1 kommentar

EasyLink Phillips Soundbar og TV

Kære Eksperter

Jeg har lige købt et Philips 48PFT630 TV og en Philips HTL1180B Soundbar.

Jeg kan umiddelbart ikke finde ud af at linke dem med EasyLink. De er forbundet med et Digitalt Output kabel, og kan ikke forbindes med HDMI ARC da Soundbaren ikke har den udgang.

Er det muligt, eller må jeg leve med 2 fjernbetjeninger :-(?

På forhånd tak,
Avatar billede chefen1924 Nybegynder
08. januar 2016 - 00:27 #1
Jeg havde samme problem, da vi sidst købte nyt tv.. Altså problemet med to fjernbetjeninger, men ringede så dernæst til forhandleren af soundbaren, som forklarede mig der stadigvæk var en mulighed, ved at gøre noget "MEGET" kompliceret oppe i mit hoved. Så det droppede vi bare og lever stadigvæk den dag i dag med to fjernbetjeninger..