Avatar billede steen-h Mester
31. december 2015 - 06:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

json object til array

Jeg har et php array som overføres med ajax

"php fil"
return json_encode( $data );

Det ser sådan ud
{"cols":[{"label":"Dato","type":"date"},{"label":"Ny","type":"number"},{"label":"Samled vgt","type":"number"},{"label":"Id","type":"number"}],"rows":[{"c":[{"v":"Date(2014,11,1)"},{"v":"-0.05"},{"v":"36.98"},{"v":"359"}]},

Det vil jeg gerne lave tilbage til et javascript array, jeg har kun brug for Dato kolonnen.

Hvordan gør jeg det ?
Avatar billede steen-h Mester
31. december 2015 - 08:16 #2
Jeg får en

SyntaxError: JSON.parse: unexpected character at line 1 column 2 of the JSON data
Avatar billede steen-h Mester
31. december 2015 - 08:51 #3
Det er et google chart hvor jeg har brug for det.

Fandt ud af at google har en function jeg kan bruge.

data.getNumberOfRows() giver mig antal rækker

data.getValue(data.getNumberOfRows()-1,0) giver mig datoen i den sidste række

Det var en nemmere løsning for mig.
Undskyld ulejligheden, men kunne ikke få JSON.parse til at virke.
Avatar billede steen-h Mester
01. januar 2016 - 19:20 #4
Lukker